Chat with us, powered by LiveChat
ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΈΝΟ ΑΡΧΙΚΌ ΠΡΟΪΌΝ
ΝΑΥΤΙΛΊΑ ΕΝΤΌΣ 24H
ΥΠΟΣΤΉΡΙΞΗ ΜΈΣΩ CHAT, EMAIL ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΏΝΟΥ
ΔΩΡΕΆΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΉ ΓΡΑΜΜΉ +4969 - 173261340
 

AGB

Γενικοί όροι και προϋποθέσεις με πληροφορίες για τον πελάτη

Πίνακας περιεχομένων

  1. Περιοχή ισχύος
  2. Σύναψη σύμβασης
  3. Δικαίωμα υπαναχώρησης
  4. Τιμές και όροι πληρωμής
  5. Όροι παράδοσης και αποστολής
  6. Χορήγηση δικαιωμάτων χρήσης ψηφιακού περιεχομένου
  7. Χορήγηση δικαιωμάτων χρήσης για κλειδιά αδειών χρήσης
  8. Διατήρηση του τίτλου
  9. Ευθύνη για ελαττώματα (εγγύηση)
  10. Εξαργύρωση κουπονιών προώθησης
  11. Εφαρμοστέο δίκαιο
  12. Τόπος δικαιοδοσίας
  13. Κώδικας δεοντολογίας
  14. Εναλλακτική επίλυση διαφορών

1) Πεδίο εφαρμογής

1.1 Οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις (εφεξής "ΓΟΠ") της Wiresoft Ltd. & CO. KG (εφεξής "Πωλητής"), ισχύει για όλες τις συμβάσεις παράδοσης αγαθών που συνάπτει ένας καταναλωτής ή επιχειρηματίας (εφεξής "Πελάτης") με τον Πωλητή σχετικά με τα αγαθά που παρουσιάζει ο Πωλητής στο ηλεκτρονικό του κατάστημα. Η συμπερίληψη των δικών του όρων και προϋποθέσεων του Πελάτη απορρίπτεται, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά.

1.2 Για τις συμβάσεις προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου, οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις ισχύουν αναλόγως, εκτός εάν ρυθμίζεται ρητά διαφορετικά.

1.3 Οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις εφαρμόζονται αναλόγως στις συμβάσεις για την προμήθεια κλειδιών άδειας χρήσης, εκτός εάν συμφωνηθεί ρητά διαφορετικά. Στο πλαίσιο αυτό, ο πωλητής οφείλει την παροχή κλειδιού άδειας χρήσης για τη χρήση του λογισμικού ή του περιεχομένου που περιγράφεται από αυτόν, καθώς και την παραχώρηση των συμβατικά συμφωνημένων δικαιωμάτων για τη χρήση του αντίστοιχου λογισμικού ή περιεχομένου. Ο πελάτης δεν αποκτά κανένα δικαίωμα πνευματικής ιδιοκτησίας επί του λογισμικού ή του περιεχομένου. Η αντίστοιχη περιγραφή του προϊόντος στο ηλεκτρονικό κατάστημα του πωλητή είναι καθοριστική για την ποιότητα του λογισμικού ή του περιεχομένου.

1.4 Καταναλωτής κατά την έννοια των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων είναι κάθε φυσικό πρόσωπο που συνάπτει δικαιοπραξία για σκοπούς που δεν μπορούν να αποδοθούν κατά κύριο λόγο ούτε στην εμπορική ούτε στην ανεξάρτητη επαγγελματική του δραστηριότητα. Επιχειρηματίας κατά την έννοια των παρόντων ΓΟΣ είναι ένα φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή μια νομικά ικανή εταιρεία που, κατά τη σύναψη μιας δικαιοπραξίας, ενεργεί κατά την άσκηση της εμπορικής ή ανεξάρτητης επαγγελματικής του δραστηριότητας.

1.5 Ψηφιακό περιεχόμενο κατά την έννοια των παρόντων ΓΟΣ είναι όλα τα δεδομένα που δεν βρίσκονται σε φυσικό φορέα δεδομένων, τα οποία παράγονται σε ψηφιακή μορφή και παρέχονται από τον πωλητή υπό την παραχώρηση ορισμένων δικαιωμάτων χρήσης που ρυθμίζονται λεπτομερέστερα στους παρόντες ΓΟΣ.

2) Σύναψη σύμβασης

2.1 Οι περιγραφές προϊόντων που περιέχονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα του πωλητή δεν αποτελούν δεσμευτικές προσφορές εκ μέρους του πωλητή, αλλά χρησιμεύουν για την υποβολή δεσμευτικής προσφοράς από τον πελάτη.

2.2 Ο πελάτης μπορεί να υποβάλει την προσφορά μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας παραγγελίας που είναι ενσωματωμένη στο ηλεκτρονικό κατάστημα του πωλητή. Με τον τρόπο αυτό, αφού τοποθετήσει τα επιλεγμένα αγαθά στο εικονικό καλάθι αγορών και περάσει από τη διαδικασία ηλεκτρονικής παραγγελίας, ο Πελάτης υποβάλλει μια νομικά δεσμευτική συμβατική προσφορά όσον αφορά τα αγαθά που περιέχονται στο καλάθι αγορών, κάνοντας κλικ στο κουμπί που ολοκληρώνει τη διαδικασία παραγγελίας. Επιπλέον, ο πελάτης μπορεί επίσης να υποβάλει την προσφορά του στον πωλητή με φαξ, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, με το ταχυδρομείο ή με ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας.

2.3 Ο πωλητής μπορεί να αποδεχθεί την προσφορά του πελάτη εντός πέντε ημερών,

  • αποστέλλοντας στον πελάτη γραπτή επιβεβαίωση παραγγελίας ή επιβεβαίωση παραγγελίας σε μορφή κειμένου (φαξ ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο), όπου η παραλαβή της επιβεβαίωσης παραγγελίας από τον πελάτη είναι καθοριστική, ή
  • παραδίδοντας τα παραγγελθέντα αγαθά στον πελάτη, οπότε η παραλαβή των αγαθών από τον πελάτη είναι καθοριστική, ή
  • ζητώντας την πληρωμή από τον πελάτη μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας του.

Εάν υπάρχουν περισσότερες από τις προαναφερθείσες εναλλακτικές λύσεις, η σύμβαση συνάπτεται τη χρονική στιγμή κατά την οποία εμφανίζεται πρώτη μία από τις προαναφερθείσες εναλλακτικές λύσεις. Η προθεσμία για την αποδοχή της προσφοράς αρχίζει την επομένη της αποστολής της προσφοράς από τον πελάτη και λήγει με τη λήξη της πέμπτης ημέρας από την αποστολή της προσφοράς. Εάν ο Πωλητής δεν αποδεχθεί την προσφορά του Πελάτη εντός της προαναφερόμενης προθεσμίας, αυτό θεωρείται απόρριψη της προσφοράς με συνέπεια ο Πελάτης να μη δεσμεύεται πλέον από τη δήλωση προθέσεώς του.

2.4 Εάν επιλεγεί μια μέθοδος πληρωμής που προσφέρεται από την PayPal, η πληρωμή θα διεκπεραιωθεί μέσω του παρόχου υπηρεσιών πληρωμών PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg (εφεξής "PayPal"), σύμφωνα με τους Όρους Χρήσης της PayPal, οι οποίοι είναι διαθέσιμοι στη διεύθυνση https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/useragreement-full ή - εάν ο πελάτης δεν διαθέτει λογαριασμό PayPal - σύμφωνα με τους Όρους για πληρωμές χωρίς λογαριασμό PayPal, οι οποίοι είναι διαθέσιμοι στη διεύθυνση https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/privacywax-full. Εάν ο πελάτης πληρώσει μέσω μιας μεθόδου πληρωμής που προσφέρεται από το PayPal και μπορεί να επιλεγεί κατά τη διαδικασία ηλεκτρονικής παραγγελίας, ο πωλητής δηλώνει ήδη την αποδοχή της προσφοράς του πελάτη τη στιγμή που ο πελάτης πατάει το κουμπί που ολοκληρώνει τη διαδικασία παραγγελίας.

2.5 Εάν επιλεγεί η μέθοδος πληρωμής "Amazon Payments", η πληρωμή θα διεκπεραιωθεί μέσω του παρόχου υπηρεσιών πληρωμών Amazon Payments Europe s.c.a., 38 avenue John F. Kennedy, L-1855 Luxembourg (στο εξής: "Amazon"), με την επιφύλαξη της Συμφωνίας Χρήσης Amazon Payments Europe, η οποία μπορεί να αναζητηθεί στη διεύθυνση https://payments.amazon.de/help/201751590. Εάν ο πελάτης επιλέξει "Amazon Payments" ως μέθοδο πληρωμής κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ηλεκτρονικής παραγγελίας, εκδίδει επίσης εντολή πληρωμής προς την Amazon κάνοντας κλικ στο κουμπί που ολοκληρώνει τη διαδικασία παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, ο πωλητής δηλώνει ήδη την αποδοχή της προσφοράς του πελάτη τη στιγμή που ο πελάτης ενεργοποιεί τη διαδικασία πληρωμής κάνοντας κλικ στο κουμπί που ολοκληρώνει τη διαδικασία παραγγελίας.

2.6 Όταν η προσφορά γίνεται μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας παραγγελίας του Πωλητή, το κείμενο της σύμβασης αποθηκεύεται από τον Πωλητή μετά τη σύναψη της σύμβασης και διαβιβάζεται στον Πελάτη σε μορφή κειμένου (π.χ. e-mail, φαξ ή επιστολή) αφού ο Πελάτης αποστείλει την παραγγελία του. Ο Πωλητής δεν καθιστά το κείμενο της σύμβασης προσβάσιμο πέραν αυτού. Εάν ο πελάτης έχει δημιουργήσει λογαριασμό χρήστη στο ηλεκτρονικό κατάστημα του πωλητή πριν από την αποστολή της παραγγελίας του, τα δεδομένα της παραγγελίας αρχειοθετούνται στον ιστότοπο του πωλητή και ο πελάτης μπορεί να έχει δωρεάν πρόσβαση σε αυτά μέσω του προστατευμένου με κωδικό πρόσβασης λογαριασμού χρήστη, παρέχοντας τα αντίστοιχα στοιχεία σύνδεσης.

2.7 Πριν από την υποβολή δεσμευτικής παραγγελίας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας παραγγελίας του Πωλητή, ο Πελάτης μπορεί να εντοπίσει πιθανά σφάλματα εισαγωγής διαβάζοντας προσεκτικά τις πληροφορίες που εμφανίζονται στην οθόνη. Ένα αποτελεσματικό τεχνικό μέσο για την καλύτερη αναγνώριση των σφαλμάτων εισαγωγής μπορεί να είναι η λειτουργία μεγέθυνσης του προγράμματος περιήγησης, με τη βοήθεια της οποίας μεγεθύνεται η απεικόνιση στην οθόνη. Ο πελάτης μπορεί να διορθώνει τις καταχωρήσεις του κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας παραγγελίας χρησιμοποιώντας τις συνήθεις λειτουργίες του πληκτρολογίου και του ποντικιού μέχρι να πατήσει το κουμπί που ολοκληρώνει τη διαδικασία παραγγελίας.

2.8 Για τη σύναψη της σύμβασης είναι διαθέσιμες η γερμανική και η αγγλική γλώσσα.

2.9 Η επεξεργασία των παραγγελιών και η επικοινωνία με τους πελάτες γίνεται συνήθως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αυτοματοποιημένης επεξεργασίας παραγγελιών. Ο πελάτης πρέπει να βεβαιωθεί ότι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει για την επεξεργασία της παραγγελίας είναι σωστή, ώστε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται από τον πωλητή να μπορούν να παραληφθούν σε αυτή τη διεύθυνση. Ειδικότερα, κατά τη χρήση φίλτρων SPAM, ο πελάτης πρέπει να διασφαλίζει ότι όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται από τον πωλητή ή από τρίτους που έχουν ανατεθεί από τον πωλητή για τη διεκπεραίωση της παραγγελίας μπορούν να παραδοθούν.

3) Δικαίωμα υπαναχώρησης

3.1 Οι καταναλωτές έχουν γενικά δικαίωμα ανάκλησης.

3.2 Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να βρείτε στην πολιτική ακύρωσης του πωλητή.

4) Τιμές και όροι πληρωμής

4.1 Εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά στην περιγραφή του προϊόντος από τον Πωλητή, οι αναφερόμενες τιμές είναι συνολικές τιμές που περιλαμβάνουν τον νόμιμο φόρο προστιθέμενης αξίας. Τυχόν πρόσθετα έξοδα παράδοσης και αποστολής αναφέρονται ξεχωριστά στην αντίστοιχη περιγραφή του προϊόντος.

4.2 Σε περίπτωση παραδόσεων σε χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενδέχεται να προκύψουν περαιτέρω έξοδα σε μεμονωμένες περιπτώσεις για τα οποία ο Πωλητής δεν ευθύνεται και τα οποία βαρύνουν τον Πελάτη. Σε αυτά περιλαμβάνονται, για παράδειγμα, έξοδα για τη μεταφορά χρημάτων από πιστωτικά ιδρύματα (π.χ. έξοδα μεταφοράς, έξοδα συναλλαγματικών ισοτιμιών) ή εισαγωγικοί δασμοί ή φόροι (π.χ. τελωνειακοί δασμοί). Τέτοια έξοδα μπορεί επίσης να προκύψουν σε σχέση με τη μεταφορά κεφαλαίων, εάν η παράδοση δεν γίνεται σε χώρα εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά ο πελάτης πραγματοποιεί την πληρωμή από χώρα εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

4.3 Οι επιλογές πληρωμής θα γνωστοποιούνται στον πελάτη στο ηλεκτρονικό κατάστημα του πωλητή.

4.4 Εάν συμφωνηθεί προπληρωμή με τραπεζικό έμβασμα, η πληρωμή οφείλεται αμέσως μετά τη σύναψη της σύμβασης, εκτός εάν τα μέρη έχουν συμφωνήσει μεταγενέστερη ημερομηνία λήξης.

4.5 Εάν επιλεγεί η μέθοδος πληρωμής "SOFORT", η πληρωμή θα διεκπεραιωθεί μέσω του παρόχου υπηρεσιών πληρωμών SOFORT GmbH, Theresienhöhe 12, 80339 Μόναχο (εφεξής "SOFORT"). Για να μπορέσει να πληρώσει το ποσό του τιμολογίου μέσω του "SOFORT", ο πελάτης πρέπει να διαθέτει ηλεκτρονικό τραπεζικό λογαριασμό που έχει ενεργοποιηθεί για τη συμμετοχή στο "SOFORT", πρέπει να ταυτοποιηθεί ανάλογα κατά τη διαδικασία πληρωμής και πρέπει να επιβεβαιώσει την εντολή πληρωμής στο "SOFORT". Η συναλλαγή πληρωμής θα πραγματοποιηθεί αμέσως μετά από την "SOFORT" και θα χρεωθεί ο τραπεζικός λογαριασμός του πελάτη. Λεπτομερέστερες πληροφορίες σχετικά με τη μέθοδο πληρωμής "SOFORT" μπορεί να βρει ο πελάτης στο διαδίκτυο στη διεύθυνση https://www.klarna.com/sofort/ .

4.6 Εάν επιλεγεί τρόπος πληρωμής που προσφέρεται μέσω της υπηρεσίας πληρωμών "Unzer", η πληρωμή διεκπεραιώνεται μέσω του παρόχου υπηρεσιών πληρωμών Unzer Luxembourg S.A. société anonyme., 1, Place du Marché, L-6755 Grevenmacher, Λουξεμβούργο (στο εξής: "Unzer"). Οι επιμέρους τρόποι πληρωμής που προσφέρονται μέσω της Unzer γνωστοποιούνται στον πελάτη στο ηλεκτρονικό κατάστημα του πωλητή. Για τη διεκπεραίωση των πληρωμών, η Unzer μπορεί να χρησιμοποιεί άλλες υπηρεσίες πληρωμών, για τις οποίες ενδέχεται να ισχύουν ειδικοί όροι πληρωμής, για τους οποίους ο πελάτης μπορεί να ενημερωθεί ξεχωριστά. Περισσότερες πληροφορίες για το "Unzer" διατίθενται στο Διαδίκτυο στη διεύθυνση https://www.unzer.com/ .

4.7 Εάν έχει επιλεγεί η μέθοδος πληρωμής αγορά επί πιστώσει (μόνο για εταιρικούς πελάτες), το τίμημα αγοράς οφείλεται μετά την παράδοση των αγαθών και την τιμολόγηση. Στην περίπτωση αυτή, το τίμημα αγοράς καταβάλλεται εντός 10 (δέκα) ημερών από την παραλαβή του τιμολογίου χωρίς έκπτωση, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά. Ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να προσφέρει τη μέθοδο πληρωμής αγοράς επί πιστώσει μόνο μέχρι ένα συγκεκριμένο όγκο παραγγελιών και να απορρίψει τη συγκεκριμένη μέθοδο πληρωμής εάν υπερβεί τον καθορισμένο όγκο παραγγελιών. Στην περίπτωση αυτή, ο πωλητής θα ενημερώσει τον πελάτη για τον αντίστοιχο περιορισμό πληρωμής στις πληροφορίες πληρωμής του στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο πωλητής διατηρεί επίσης το δικαίωμα να διενεργεί έλεγχο πιστοληπτικής ικανότητας κατά την επιλογή του τρόπου πληρωμής αγοράς επί πιστώσει και να απορρίψει αυτόν τον τρόπο πληρωμής σε περίπτωση αρνητικού ελέγχου πιστοληπτικής ικανότητας.

4.8 Εάν έχει επιλεγεί η μέθοδος πληρωμής "PayPal Direct Debit", η PayPal θα εισπράξει το ποσό του τιμολογίου από τον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη μετά την έκδοση εντολής άμεσης χρέωσης SEPA, αλλά όχι πριν από τη λήξη της προθεσμίας για την εκ μέρους του πωλητή προενημέρωση. Προειδοποίηση είναι κάθε ανακοίνωση (π.χ. τιμολόγιο, πολιτική, σύμβαση) προς τον πελάτη με την οποία ανακοινώνεται μια χρέωση μέσω άμεσης χρέωσης SEPA. Εάν η άμεση χρέωση δεν εξοφληθεί λόγω ανεπαρκούς πίστωσης του λογαριασμού ή λόγω παροχής εσφαλμένων τραπεζικών στοιχείων ή εάν ο πελάτης αντιταχθεί στην άμεση χρέωση, παρόλο που δεν έχει το δικαίωμα να το πράξει, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα που προκύπτουν από το αντίστοιχο πιστωτικό ίδρυμα ως αποτέλεσμα της ανάκλησης χρέωσης, εάν ευθύνεται για αυτό.

5) Όροι παράδοσης και αποστολής

5.1 Η παράδοση των αγαθών πραγματοποιείται με αποστολή στη διεύθυνση παράδοσης που έχει υποδείξει ο πελάτης, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά. Κατά τη διεκπεραίωση της συναλλαγής, η διεύθυνση παράδοσης που καθορίζεται στην επεξεργασία της παραγγελίας του πωλητή είναι καθοριστική.

5.2 Εάν η παράδοση των αγαθών αποτύχει για λόγους για τους οποίους ευθύνεται ο Πελάτης, ο Πελάτης αναλαμβάνει τις εύλογες δαπάνες στις οποίες υποβλήθηκε ο Πωλητής ως αποτέλεσμα. Αυτό δεν ισχύει όσον αφορά τα έξοδα για την αποστολή της επιστροφής, εάν ο πελάτης ασκήσει πράγματι το δικαίωμα ανάκλησης. Σε περίπτωση που ο πελάτης ασκήσει πράγματι το δικαίωμα ανάκλησης, για τα έξοδα επιστροφής των αγαθών ισχύει η πρόβλεψη που περιλαμβάνεται στις οδηγίες ανάκλησης του πωλητή.

5.3 Η αυτοσυλλογή δεν είναι δυνατή για λόγους υλικοτεχνικής υποστήριξης.

5.4 Τα ψηφιακά περιεχόμενα παραδίδονται στον πελάτη αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή ως εξής:

  • με λήψη
  • μέσω e-mail

5.5 Τα κλειδιά άδειας χρήσης αφήνονται στον πελάτη ως εξής:

  • μέσω e-mail

6) Χορήγηση δικαιωμάτων χρήσης ψηφιακού περιεχομένου

6.1 Εφόσον δεν προκύπτει κάτι άλλο από την περιγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα του πωλητή, ο πωλητής παραχωρεί στον πελάτη το μη αποκλειστικό, τοπικά και χρονικά απεριόριστο δικαίωμα χρήσης του παραχωρούμενου περιεχομένου για ιδιωτικούς και επαγγελματικούς σκοπούς.

6.2 Δεν επιτρέπεται η μεταβίβαση του περιεχομένου σε τρίτους ή η δημιουργία αντιγράφων για τρίτους εκτός του πεδίου εφαρμογής των παρόντων ΓΟΣ, εκτός εάν ο πωλητής έχει συμφωνήσει στη μεταβίβαση της συμβατικής άδειας χρήσης στον τρίτο.

6.3 Η παραχώρηση δικαιωμάτων τίθεται σε ισχύ μόνο όταν ο πελάτης καταβάλει πλήρως τη συμβατικά οφειλόμενη αμοιβή. Ο πωλητής μπορεί να επιτρέψει προσωρινά τη χρήση του συμβατικού περιεχομένου ακόμη και πριν από αυτό το χρονικό σημείο. Η εν λόγω προσωρινή άδεια δεν συνιστά μεταβίβαση δικαιωμάτων.

7) Χορήγηση δικαιωμάτων χρήσης για κλειδιά άδειας χρήσης

7.1 Το παρεχόμενο κλειδί άδειας χρήσης παρέχει στον πελάτη το δικαίωμα χρήσης του λογισμικού ή του περιεχομένου που προκύπτει από την αντίστοιχη περιγραφή του προϊόντος στο βαθμό που περιγράφεται σε αυτήν.

7.2 Η παραχώρηση δικαιωμάτων τίθεται σε ισχύ μόνο όταν ο πελάτης καταβάλει πλήρως την οφειλόμενη αμοιβή.

8) Διατήρηση του τίτλου

Εάν ο πωλητής καταβάλει προκαταβολή, διατηρεί την κυριότητα των παραδοθέντων αγαθών μέχρι την πλήρη εξόφληση του οφειλόμενου τιμήματος αγοράς.

9) Ευθύνη για ελαττώματα (εγγύηση)

9.1 Εάν το αγοραζόμενο αντικείμενο είναι ελαττωματικό, ισχύουν οι διατάξεις της νόμιμης ευθύνης για ελαττώματα.

9.2 Κατά παρέκκλιση των ανωτέρω, για τα μεταχειρισμένα αγαθά ισχύουν τα ακόλουθα: Οι αξιώσεις για ελαττώματα αποκλείονται εάν το ελάττωμα εμφανιστεί μετά την παρέλευση ενός έτους από την παράδοση των αγαθών. Ελαττώματα που εμφανίζονται εντός ενός έτους από την παράδοση των αγαθών μπορούν να ζητηθούν εντός της νόμιμης προθεσμίας παραγραφής. Ωστόσο, η μείωση της περιόδου ευθύνης σε ένα έτος δεν ισχύει για

  • για στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν για ένα κτίριο σύμφωνα με τη συνήθη χρήση τους και προκάλεσαν την ελαττωματική του κατάσταση,
  • για αξιώσεις αποζημίωσης και επιστροφής εξόδων του πελάτη, καθώς και
  • σε περίπτωση που ο Πωλητής έχει αποκρύψει με δόλο το ελάττωμα.

9.3 Ο πελάτης καλείται να διαμαρτύρεται για τα παραδοθέντα αγαθά με προφανείς ζημιές κατά τη μεταφορά στον παραλήπτη και να ενημερώνει σχετικά τον πωλητή. Εάν ο πελάτης δεν συμμορφωθεί με αυτό, αυτό δεν έχει καμία επίπτωση στις νομικές ή συμβατικές αξιώσεις του για ελαττώματα.

10) Εξαργύρωση κουπονιών προώθησης

10.1 Τα κουπόνια που εκδίδονται δωρεάν από τον πωλητή στο πλαίσιο προωθητικών ενεργειών με συγκεκριμένη περίοδο ισχύος και τα οποία δεν μπορούν να αγοραστούν από τον πελάτη (εφεξής "κουπόνια προώθησης") μπορούν να εξαργυρωθούν μόνο στο ηλεκτρονικό κατάστημα του πωλητή και μόνο κατά τη διάρκεια της καθορισμένης περιόδου.

10.2 Μεμονωμένα προϊόντα μπορούν να εξαιρεθούν από την προωθητική ενέργεια με κουπόνι, εάν προκύπτει αντίστοιχος περιορισμός από το περιεχόμενο του κουπονιού προώθησης.

10.3 Τα κουπόνια προσφοράς μπορούν να εξαργυρωθούν μόνο πριν από την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας. Μεταγενέστερος συμψηφισμός δεν είναι δυνατός.

10.4 Μόνο ένα προωθητικό κουπόνι μπορεί να εξαργυρωθεί ανά παραγγελία.

10.5 Η αξία των αγαθών πρέπει να είναι τουλάχιστον ίση με το ποσό του κουπονιού προώθησης. Τυχόν εναπομείνασα πίστωση δεν θα επιστραφεί από τον πωλητή.

10.6 Εάν η αξία του κουπονιού προσφοράς δεν επαρκεί για την κάλυψη της παραγγελίας, μπορεί να επιλεγεί ένας από τους άλλους τρόπους πληρωμής που προσφέρει ο πωλητής για την εξόφληση της διαφοράς.

10.7 Το πιστωτικό υπόλοιπο ενός κουπονιού προώθησης δεν καταβάλλεται σε μετρητά ούτε κερδίζει τόκους.

10.8 Το κουπόνι προώθησης δεν επιστρέφεται εάν ο πελάτης επιστρέψει τα προϊόντα που έχουν πληρωθεί εν όλω ή εν μέρει με το κουπόνι προώθησης στο πλαίσιο του νόμιμου δικαιώματος ανάκλησης.

10.9 Το προωθητικό κουπόνι είναι μεταβιβάσιμο. Ο Πωλητής μπορεί να προβεί σε πληρωμή με απαλλακτικό αποτέλεσμα στον εκάστοτε κάτοχο που εξαργυρώνει το διαφημιστικό κουπόνι στο ηλεκτρονικό κατάστημα του Πωλητή. Αυτό δεν ισχύει εάν ο Πωλητής γνωρίζει ή αγνοεί από βαριά αμέλεια την αδυναμία εκλογιμότητας, τη νομική ανικανότητα ή την έλλειψη αντιπροσωπευτικής εξουσίας του αντίστοιχου κατόχου.

11) Εφαρμοστέο δίκαιο

Όλες οι νομικές σχέσεις μεταξύ των μερών διέπονται από το δίκαιο της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, με εξαίρεση το δίκαιο της διεθνούς πώλησης κινητών αγαθών. Στην περίπτωση των καταναλωτών, η εν λόγω επιλογή δικαίου εφαρμόζεται μόνο στο βαθμό που η παρεχόμενη προστασία δεν ανακαλείται από τις αναγκαστικές διατάξεις του δικαίου του κράτους στο οποίο ο καταναλωτής έχει τη συνήθη διαμονή του.

12) Τόπος δικαιοδοσίας

Εάν ο πελάτης είναι έμπορος, νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή ειδικό ταμείο δημοσίου δικαίου με έδρα στο έδαφος της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, αποκλειστικός τόπος δικαιοδοσίας για όλες τις διαφορές που προκύπτουν από την παρούσα σύμβαση είναι η έδρα του πωλητή. Εάν ο πελάτης έχει την κατοικία του εκτός της επικράτειας της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, η έδρα του πωλητή είναι ο αποκλειστικός τόπος δικαιοδοσίας για όλες τις διαφορές που προκύπτουν από την παρούσα σύμβαση, εάν η σύμβαση ή οι απαιτήσεις που απορρέουν από τη σύμβαση μπορούν να αποδοθούν στην επαγγελματική ή εμπορική δραστηριότητα του πελάτη. Στις προαναφερθείσες περιπτώσεις, ωστόσο, ο Πωλητής δικαιούται σε κάθε περίπτωση να προσφύγει στο δικαστήριο της έδρας του Πελάτη.

13) Κώδικας δεοντολογίας

14) Εναλλακτική επίλυση διαφορών

14.1 Η Επιτροπή της ΕΕ παρέχει μια πλατφόρμα για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών στο Διαδίκτυο στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://ec.europa.eu/consumers/odr

Η πλατφόρμα αυτή χρησιμεύει ως σημείο επαφής για την εξωδικαστική επίλυση των διαφορών που προκύπτουν από ηλεκτρονικές συμβάσεις αγοράς ή παροχής υπηρεσιών στις οποίες εμπλέκεται ένας καταναλωτής.

14.2 Ο πωλητής δεν υποχρεούται ούτε επιθυμεί να συμμετάσχει σε διαδικασία επίλυσης διαφορών ενώπιον επιτροπής διαιτησίας καταναλωτών.

Τελευταία προβολή